Splošni pogoji
Prosimo, da pred uporabo naših storitev pazljivo preberete splošne pogoje.
1. Uvod
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine heartmade.si, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
2. Zakoni
Splošni pogoji poslovanja spletna trgovine heartmade.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah, s priporočili GZS, mednarodnimi kodeksi e-poslovanja, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
3. Podjetje
S Spletno trgovino heartmade.si (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Kulinarično svetovanje, Borut Jovan s.p. (v nadaljevanju »ponudnik«), Turje 31, Turje, 1431 Dol pri Hrastniku, Matična številka: 3978214000, DŠ: SI58802924 ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi ponudnik ali Kulinarično svetovanje, Borut Jovan s.p.). Splošni pogoji poslovanja opredeljujejo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
4. Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra), b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon), c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku), e) pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave), f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza, g) način plačila in dostave, h) časovno veljavnost ponudbe, i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla, j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
5. Ponudba artiklov
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. Vse fotografije vključno s fotografijami izdelkov so simbolične. Ponudba artiklov je namenjena specializiranim dejavnostim, zato je bistveno poznavanje namembnosti in posledičnih potreb po izbrani obliki, velikosti, kvaliteti. Ponudnik poleg prodaje ponuja tudi svetovanje ob nakupu, ki je vsem kupcem omogočeno preko uradnih kontaktov podjetja.
6. Dostava
Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je do 5 delovnih dni od potrditve naročila za dostavne naslove v Sloveniji. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, predvideni rok dobave ponudnik sporoči kupcu po elektronski pošti ali po telefonu ob potrditvi naročila. Ponudnik se obvezuje, da bo naročene izdelke dostavil kupcu v dogovorjenem roku oz. ga bo o morebitnem odstopanju predhodno obvestil. Pogodbeni partner ponudnika za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil z nižjimi stroški oziroma bolj učinkovito. Naročeni izdelki bodo dostavljeni s Pošto Slovenije, ki bo blago dostavila na izbrani naslov za dostavo. Vsi dogovori v zvezi z direktno izročitvijo blaga se od prevzema blaga pri ponudniku iz strani Pošte Slovenija, dogajajo med kupcem in dostavljavcem.
7. Plačilni pogoji
Plačilna sredstva: Prodajalec sprejema naslednja plačilna sredstva:
Paypal: Kupec lahko nakup izvede preko spletne platforme Paypal tako, da se prijavi s svojim uporabniškim imenom in geslom ter opravi nakup. V primeru nepooblaščene uporabe Paypal računa pri nakupu naj se kupec ravna po navodilih, ki jih določa platforma Paypal, ter nemudoma obvesti prodajalca.
Kreditne kartice: Nakup je mogoče plačati s plačilnimi karticami VISA, American Express in Mastercard. V koraku izbire plačilnega sredstva kupec iz menija plačilnih kartic izbere vrsto plačilne kartice. Kupec vpiše številko kartice, veljavnost kartice in kodo CVC (trimestna številka na hrbtni strani kartice). Ob ponovnem nakupu jo je treba vpisati ponovno. V primeru nepooblaščene uporabe kreditne kartice pri nakupu naj se kupec ravna po navodilih, ki jih določa izdajatelj kreditne kartice, ter nemudoma obvesti prodajalca.
Plačilo po povzetju: Kupec lahko naročilo plača po povzetju. V tem primeru plačilo obdela dostavljalec Pošta Slovenije pod svojimi pogoji.
8. Cene
Vse cene vsebujejo Davek na dodano vrednost (v nadaljevanju DDV) v vrednosti 9,5% ali 22 % in so v evrih razen, če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu »Naročilo potrjeno«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanih računih in o morebitnih napakah obvestiti ponudnika. Ista cena velja za vse uporabnike spletne trgovine družbe Kulinarično svetovanje, Borut Jovan s.p. na spletnem mestu www.heartmade.si. Popusti se uveljavljajo le ob uradnih akcijah ali s enkratno promocijsko kodo.
Kljub neprestanemu posvečanju pozornosti nadzoru, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo družba Kulinarično svetovanje, Borut Jovan s.p. kupcu omogočila odstop od nakupa.
9. Promocijska koda
Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo objavi ponudnik na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se ne seštevata, razen če prodajalec izrecno predvidi seštevanje akcij, kuponov, promocijskih kod in podobno.
10. Postopek nakupa
V postopku nakupa so kupcu na voljo naslednji tehnični koraki: iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini; izbor izdelka za nakup; dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico; določitev količine ter velikosti izdelka za nakup v nakupovalni košarici; pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, izbor načina dostave izdelka; izbor načina plačila; pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa.
11. Dostop do shranjene pogodbe
Po oddanem naročilu na spletni trgovini pogodba oz. naročilo prispe na elektronski naslov ponudnika in kupca. V vsakem primeru je izvedeno naročilo shranjeno na strežniku in na sedežu podjetja ter se lahko kupcu spletne trgovine ponovno pošlje na njegovo zahtevo.
12. Omejitev Odgovornosti
Da se tako kupec kot ponudnik izogneta morebitnim napakam in nejasnostim glede naročila, nakupa, vračila ali dostave kupcu svetujemo, da se v primeru morebitnih vprašanj obrne na uradne kontakte ponudnika. Na dan dostave kupca naprošamo, da je dosegljiv na telefon, da dostavna služba in ponudnik kot njen naročnik lahko nemoteno opravita svoje delo. Kulinarično svetovanje, Borut Jovan s.p. z največjo skrbnostjo stremi k zagotavljanju ažurnosti in pravilnosti podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. V primeru kakršne koli spremembe se Kulinarično svetovanje, Borut Jovan s.p. zavezuje kupca obvestiti o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
13. Vračila in odstopanja izdelkov
Če kupec prejme neustrezno ali poškodovano blago, je dolžan o tem obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema blaga. Nepoškodovano blago v originalni embalaži mora vrniti ponudniku, ponudnik pa mu je dolžan v čim krajšem času poslati ustrezno blago. V primeru, da kupec uveljavlja garancijo osebno na lokaciji podjetja, mu je prodajalec dolžan takoj zamenjati poškodovano blago, če je reklamacija upravičena in ima blago na zalogi.
Spletna trgovina heartmade.si ne zagotavlja izdelka, ki bi bil popolnoma enak fotografiji, iz našega kataloga. Izdelek lahko odstopa v barvnih niansah produkta, nikakor pa izdelek ne sme odstopati od pisnega opisa v katalogu po namembnosti, obliki, velikosti, kvaliteti. Za vsa morebitna vprašanja vezana na specifikacije posameznih prodajnih artiklov je na voljo strokovno svetovanje pred samim nakupom.
Kulinarično svetovanje, Borut Jovan s.p.
Dol, Turje pri Hrastniku, 21.11.2020